وکیل ملک خونه زمین وکیل دادگستری - موسسه حقوقی مدافع حق پارسیان - وکیل دعاوی ملکی داود حسنوند 09121404305

ابطال سند معاملات ملکی به دلیل حجر مشاوره با وکیل ملکی

پنج شنبه 15 مهر 1400
21:19
وکیل ملکی 09121404305

ابطال سند معاملات ملکی به دلیل حجر مشاوره با وکیل ملکی، صحت انجام معاملات در قانون مشروط به شروطی است که یکی از انها اهلیت طرفین میباشد. عدم اهلیت یا حجر طرفین خود از ارکان متفاوتی تشکیل شده است که در صورت عدم وجود هر یک از انها صحت معامله را تحت تاثیر قرار خواهد داد. معاملات ملکی نیز از این قضیه مستثنی نیستند. جهت اطلاع بیشتر از سرنوشت معاملات ملکی که توسط محجور واقع میشود میتوانید ضمن مطالعه مقاله زیر با وکیل ملکی موسسه حق پارسیان در ارتباط باشید.


الزام مالک به تعهدات مشارکت در ساخت مشاوره با وکیل ملکی

چهار شنبه 14 مهر 1400
22:16
وکیل ملکی 09121404305

الزام مالک به تعهدات مشارکت در ساخت مشاوره با وکیل ملکی، برای قراردادهای مشارکت در ساخت طرفین یک وکالتنامه تنظیم میکنند که با وکالت وکیل دادگستری متفاوت است. بنابراین برای تنظیم این وکالتنامه بهتر است به یک وکیل ملکی مراجعه کنید چرا که با اگاهی به روند کار میتواند مفاد دقیق قانونی را در وکالتنامه درج نماید. حال اگر مالک از اعطای این وکالتنامه امتناع کند تکلیف چیست و چه سرنوشتی در انتظار قرارداد مارکت در ساخت است. در این مقاله میتوانید راجع به این موضوع بیشتر بخوانید.

 


اعتراض ثالث اجرایی به مزایده مشاوره با وکیل ملکی

سه شنبه 13 مهر 1400
22:45
وکیل ملکی 09121404305

اعتراض ثالث اجرایی به مزایده مشاوره با وکیل ملکی،قانونگذار برای احقاق حق افراد ذینفع و نیز در جهت اجرای عدالت،  ملکی را به علت بدهی توقیف شده است به مزایده میگذارد تا با پیشنهاد بیشترین قیمت علاوه بر تسویه بدهی، مابقی مبلغ به بدهکار پرداخت گردد. حال اگر این عملیات منجر به تضییع حقوق دیگری باشد یا در اجرای ان مزایده و حراج تخلفی رخ دهد امکان ابطال و اعتراض به ان وجود دارد البته لازم است در این خصوص با یک وکیل ملکی خبر مشورت نمود و پرونده را به وی سپرد تا با اگاهی به ظرایف قانونی به بهترین شکل اقدام نماید.


وکیل پایه یک در تهران مشاوره با وکیل ملکی

یک شنبه 11 مهر 1400
22:15
وکیل ملکی 09121404305

وکیل پایه یک در تهران  مشاوره با وکیل ملکی،معیارهای یک وکیل ملکی خوب از نظر افراد متفاوت است و میتواند ویژگی های بیشماری را شامل شود اما برخی ویژگی ها مشترک است که تمامی افراد از وکلای خود انتظار دارند از ان ویژگی برخوردار باشند. ویژگی هایی که در این مقاله به ان ها اشاره شده است از جمله معیارهای مشترک موکلین است. شما میتوانید وکلای توانمند و مجرب را در موسسه حقوقی حق پارسیان بیابید. به همین منظور میتوانید با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل نموده و یا به ادرس موجود مراجعه نمایید تا از خدمات حقوق موسسه برخوردار شوید.


پیش خرید اپارتمان و نکات ضروری مشاوره با وکیل ملکی

چهار شنبه 7 مهر 1400
22:12
وکیل ملکی 09121404305

پیش خرید اپارتمان و نکات ضروری مشاوره با وکیل ملکی، رویای خانه دار شدن و یا سرمایه گذاری در زمینه مسکن ممکن است منجر به تعجیل در انعقاد قرارداد هایی همچون پیش فروش ساختمان گردد. باید بدانید که درج برخی از شروط در قرارداد ممکن است به زیان شما تمام شود پس بهتر است پیش از امضای ان با یک وکیل ملکی خبره مشورت نموده و به وی مراجعه کنید تا با مطالعه قرارداد شروط را تعدیل نماید در این صورت از ضرر احتمالی در اینده پیشگیری میشود و یا سود بیشتری تولید خواهد شد.


وکیل حرفه ای ملک مشاوره با وکیل ملکی

دو شنبه 5 مهر 1400
22:53
وکیل ملکی 09121404305

وکیل حرفه ای ملک مشاوره با وکیل ملکی، در اختلافات و دعاوی ملکی نیاز است که با یک وکیل ملکی خبره مشورت نمایید. از ساده ترین امور همچون خرید و فروش املاک و انعقاد قرارداد تا دعاوی پیچیده ملکی که مشورت و مراجعه با یک وکیل ملکی ضرورت دارد. از ان جهت که این دعاوی هزینه زیادی را مطالبه میکند و ممکن است افراد به دلیل عدم توانایی مالی از مراجعه به وکیل خودداری کنند در این موسسه میتوانید با وکیلی در ارتباط باشید که جهت حفظ حق و عدالت حق الوکاله ای در حد توانایی مالی موکلین دریافت نماید.


نحوه اجرا گذاشتن چک تخلیه مشاوره با وکیل ملکی

شنبه 3 مهر 1400
23:12
وکیل ملکی 09121404305

نحوه اجرا گذاشتن چک تخلیه مشاوره با وکیل ملکی، شناخت چک و نحوه استفاده از ان بویژه در معاملات ملکی از اهمیت خاصی برخوردار است. مطالبی که در چک نوشته میشود در نحوه وصول ان موثر است و میتواند اثار کیفری و حقوقی به دنبال داشته باشد. در صورتیکه چک مزبور در ارتباط با معاملات ملکی صادر گردد لازم است که با یک وکیل ملکی مشاوره نمود تا درج واژگان مناسب از ایجاد اثار حقوقی یا کیفری زیانبار پیشگیری شود


شرایط هبه ملک چیست مشاوره با وکیل ملکی

جمعه 2 مهر 1400
22:51
وکیل ملکی 09121404305

شرایط هبه ملک چیست مشاوره با وکیل ملکی، هبه نیز یکی از اقسام معاملاتی است که در قانون شناخته شده است و اغلب برای املاک واقع میشود. گرچه فرد ممکن است با ضیت خود هبه را انجام داده باشد اما ممکن است راه بازگشتی برای خود باقی نگذاشته باشد. به همین جهت برای اقدام در این خصوص لازم است به یک وکیل ملکی مراجعه نماید تا نحوه صحیح این اقدام را به شما ارائه کند و یا مشکلی را که در این راه برای شما بوجود امده است با ارائه مشاوره یا به عهده گرفتن پرونده تا حد امکان برطرف نماید.


خرید ملک در طرح شهرداری چه قانونی دارد مشاوره با وکیل ملکی

چهار شنبه 31 شهريور 1400
23:29
وکیل ملکی 09121404305

خرید ملک در طرح شهرداری چه قانونی دارد مشاوره با وکیل ملکی، شاید برای شما هم پیش امده باشد که ملک خودتان یا اطرافیانتان در طرح شهرداری قرار گرفته باشد. در این مواقع چه اقدامی میتوان انجام داد، این یک نگرانی بزرگ است که باید با وکیل ملکی در میان بگذارید چرا که بزرگترین سرمایه شما در خطر است. باید بدانید معاملات این املاک قبل و بعد از قرار گرفتن در طرح شهرداری چگونه خواهد بود و سرنوشت متعاملین چیست؟ چگونه میتوان پیامدهای این طرح را جبران کرد و اصلا لزوم اجرای این طرح چیست یا در قبال ان چه سودی نصیب شما خواهد شد؟


وکیل پرونده های ملکی تهران مشاوره با وکیل ملکی

سه شنبه 30 شهريور 1400
21:24
وکیل ملکی 09121404305

وکیل پرونده های ملکی تهران مشاوره با وکیل ملکی، اقدام به طرح دعاوی ملکی و حل اختلافات مربوطه نیازمند وکیل ملکی مجرب است. چرا که این دعاوی مدت زمانی طولانی را مطالبه میکند و ضمن ان هزینه سنگینی را بر طرفین تحمیل میکند.اما وجود وکیل نه تنها موجب صرف زمان کمتر است بلکه میزان هزینه ها را نیز کاهش میدهد چه بسا ممکن است منجر به سود نیز گردد. چرا که سرمایه در معرض خطر را حفظ خواهد کرد و بطور عادلانه حقوق طرفین نیز محفوظ خواهد شد.


صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 50 صفحه بعد